Saturday, January 29, 2011

HNH ILHAM ENTERPRISE

Alhamdulillah, buat pertama kalinya blog HNH ILHAM ENTERPRISE TR0102989-Xdidaftarkan pada 16 January 2011.  Berkat doa saya dan keluarga selama ini maka terhasil lah sebuah Syarikat HNH Ilham Enterprise yang diusahakan oleh saya sendiri Hajar Norhanis dan juga dibantu oleh ibu iaitu Puan Murni bt Salim dan ayah saya iaitu En. Abdul Rahim b. Abdullah, Insyaallah. Mudah-mudahan syarikat ini akan sentiasa berkembang maju dalam perniagaan dan perkhidmatan yang diceburi. Amin..


Lokasi Syarikat ialah di Kuala Terengganu yang beralamat Lot 3905 Kampung Bukit, Jalan Kubang Ikan Chendering, 21080 Kuala Terengganu. Syarikat ini mempunyai modal akaun bersama CIMB Bank sepenuhnya.

Produk dan Perkhidmatan Utama Syarikat HNH  Ilham Ent.
HNH Ilham Ent. MENJUAL, MEMBEKAL dan juga memberi perkhidmatan PENYEWAAN KANOPI beserta Peralatan majlis kepada anda. Terdapat beberapa pakej yang telah saya senaraikan beserta harga yang berpatutan untuk anda.  :)

Lain-lain Perkhidmatan
Selain daripada produk utama, HNH Ilham Ent. juga ada membuat jenis perniagaan lain seperti Perkhidmatan/ Pembaikan mesin dan kenderaan.  Alat Kelengkapan pejabat dan kediaman, Alatan dan Kelengkapan Komputer, Guna Tenaga, Landskap, membekal bahan binaan, mesin dan peralatan kejuruteraan. 

Tempahan Produk
HNH Ilham Ent. juga menerima tempahan bagi sesiapa yang ingin membeli Kanopi (Arabic & Piramid), atau khemah mengikut spesifikasi anda.  Ini kerana kami mempunyai manufactured tersendiri bagi mengeluarkan produk ini. Selain daripada itu kami menerima tempahan membuat Meja untuk event majlis anda dan juga bagi mereka-mereka yang ingin menceburi perniagaan dalam bidang Penyewaan alatan majlis ini.

Sebelum saya mengakhiri titipan permulaan blog syarikat saya ini, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang sudi melawat dan meluangkan masa anda di blog saya ini.  Semoga anda selalu melawat blog saya disamping mengetahui post terkini mengenai syarikat dan perniagaan saya. Insyaallah anda mendapat manfaatnya kelak :)

Semoga anda mendoakan kejayaan syarikat saya ini dan doa kalian amat dihargai bagi memajukan perniagaan pertama saya ini. amin.. :)
Hanya Allah Swt dapat membalas jasa baik doa anda.. Insyaallah. 


Sekian, Terima Kasih.
HNH Ilham Enterprise.


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More